Izkoristi vsebino, ki jo že imaš!

Ni ti treba nenehno proizvajati novih vsebin

Zakaj bi stare vsebine tonile v pozabo, ko pa jih lahko uporabiš na svež način in predstaviš novemu občinstvu?

Vsebinska reciklaža vam omogoča, da izboljšajte doseg, obisk spletne strani in prepoznavnost vaše blagovne znamke.

V priročniku sem zbrala 25 idej, kako izkoristiti obstoječo vsebino, za boljšo preglednost in enostavnejšo uporabo pa so razdeljene po vsebinskih sklopih.

Prenesi priročnik

Vse je uporabno

Uporabna vsebina niso samo blog objave temveč tudi videi, podcasti, gostujoče kolumne, spletne novičke in objave na družbenih medijih. In vse je mogoče ponovno uporabiti.

Ena vsebina = več objav

Iz ene vsebine je vedno mogoče izluščiti več manjših koščkov, ki so primerni za samostojne objave na različnih družbenih omrežjih - Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest.

Sveže ideje

Vsaka vsebina predstavlja priložnost, da idejo predstaviš na nov način, na drugi platformi in s tem dosežeš povsem nove osebe in tako povečaš krog sledilcev, bralcev, kupcev, strank.