5 razlogov, zakaj spremeniti uporabniško ime poslovnega profila

Uporabniško ime na družbenih omrežjih je sestavni del znamke in ključna beseda, po kateri uporabniki podjetje najdejo in označujejo, zato je pomembno, da ga izbereš premišljeno.

Uporabniško ime je unikatno za vsakega uporabnika in je sestavni del povezave do poslovnega profila oziroma strani na družbenih omrežjih (npr. facebook.com/spletkarije).

Je tudi sestavni del znamke in ključna beseda, po kateri bodo uporabniki na posameznem omrežju podjetje ali znamko našli in označevali. Zato je pomembno, da ga izbereš premišljeno.

Pogosto uporabniki ne vedo, da ga morajo na Facebook straneh nastaviti ali izberejo napačnega, se zatipkajo, kasneje spremenijo ime podjetja itd. Kljub letom izkušenj na tem področju, se bila tudi sama med njimi.

Moje izkušnje s spremembo (uporabniškega) imena

Veste, kako so Spletkarije dobile ime? Še preden so postale podjetje, je bila v načrtu Facebook stran z imenom Spletkarji (kot ustvarjalci na spletu, ne tisti, ki spletkarijo). Ime ni bilo najboljše, a ko sem jo ustvarila, sem od navdušenja hitela registrirati domeno za spletno stran. In se ZATIPKALA.

Hitro sem ugotovila, da je ime Spletkarije 100x boljše od prvotnega in nisem mogla verjeti, da se ga nisem spomnila prej. Če pogledaš preteklost urejanja Facebook strani, lahko vidiš, da je bilo ime spremenjeno še isti dan, ko je bila stran ustvarjena. Istočasno je svoj prostor na spletu dobila tudi ta spletna stran, kmalu zatem pa še profili na ostalih družbenih omrežjih. Na vseh Spletkarije najdeš pod istim uporabniškim imenom – @spletkarije.

Če imaš srečo, kot sem jo imela jaz, svojo napako odkriješ še preden je stran javno objavljena in jo lahko popraviš. Kaj pa če stran in profile uporabljaš že nekaj časa? Uporabniškega imena ni dobro kar tako spreminjati, a spremembo vedno svetujem v teh petih primerih …

#1 Na Facebooku uporabniško ime še ni ustvarjeno

Če se v povezavi do Facebook strani prikažejo številke, pomeni, da uporabniško ime ni ustvarjeno. V tem primeru je nujno, da ga ustvariš in številke spremeniš v ime.

#2 Podjetje je spremenilo ime

Spremeni uporabniško ime, če se je spremenilo ime podjetja. A samo v kolikor gre za majhno spremembo in se podjetje še vedno ukvarja z isto dejavnostjo. V nasprotnem primeru ustvari novo stran.

Pozor, Facebook ne dovoli spremembe imena ali uporabniškega imena strani brez njihove predhodne odobritve.

#3 Uporabljaš različna uporabniška imena

Vsi družbeni profili so del brandinga in spletne identitete podjetja, zato je pomembno, da je le-to povsod predstavljeno z enakim uporabniškim imenom. Konsistenca je ključna!

Ker se za označevanje vedno uporablja uporabniško ime, je najbolj optimalno, da na vseh omrežjih uporabljaš enakega in da ta ni preveč zapleten. Sicer se lahko zgodi, da bodo uporabniki želeli označiti tvoje podjetje, označili bodo pa konkurenco. Ne bi bilo dobro, kajne?

Preveri tudi, kako lahko izbira uporabniškega imena vpliva na tvoj uspeh na spletu.

#4 Uporabniško ime podjetja ali znamke ne predstavlja dovolj učinkovito

Lahko uporabniki družbenih omrežij že po uporabniškem imenu sklepajo, s čim se ukvarjaš?

Pogosto namreč opažam, da poslovni uporabniki v svoje uporabniško ime vključujejo besede, ki so povsem odveč. To velja predvsem za razne studie, salone in trgovine, pri katerih samo uporabniško ime ne razkriva veliko.

Če v svoje uporabniško ime vključiš na primer ‘salon’ ali ‘studio’, to ne pove nič, saj lahko gre za grafični studio, lepotni studio, fotografski studio … Pomeni samo daljše uporabniško ime, ki je prej slabost kot prednost, uporabniku (in iskalnikom) pa ne daje nobenih informacij o tvoji dejavnosti.

Odkrij več nasvetov, kako izbrati dobro uporabniško ime.

#5 Uporabniško ime je predolgo

Če je zaradi zgoraj omenjenega balasta uporabniško ime predolgo za določena družbena omrežja, ga je treba skrajšati.

Dolžina uporabniškega imena je pomembna predvsem iz uporabnih razlogov. Zelo dolgih imen si uporabniki ne bodo zapomnili, z označevanjem na nekaterih omrežjih pa jemljejo tudi zelo dragoceni prostor. Na Twitterju, na primer, je prav zato dolžina uporabniškega imena omejena le na 15 znakov.

Preveri, kakšne so omejitve pri dolžini uporabniškega imena na družbenih omrežjih.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Dodaj odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Objavi komentar