5 razlogov, zakaj spremeniti uporabniško ime poslovnega profila

Uporabniško ime na družbenih omrežjih je sestavni del vaše znamke in ključna beseda, po kateri vas bodo uporabniki našli in označevali, zato je pomembno, da ga izberete premišljeno.
5-razlogov-zakaj-spremeniti-uporabnisko-ime-facebook-strani

Uporabniško ime je unikatno za vsakega uporabnika in je sestavni del povezave do vašega poslovnega profila oziroma strani na družbenih omrežjih (npr. facebook.com/spletkarije).

Je tudi sestavni del vaše znamke in ključna beseda, po kateri vas bodo uporabniki na posameznem omrežju našli in označevali, zato je pomembno, da ga izberete premišljeno.

Pogosto uporabniki ne vedo, da ga morajo na Facebook straneh nastaviti ali izberejo napačnega, se zatipkajo, kasneje spremenijo ime podjetja itd.

Moje izkušnje s spremembo (uporabniškega) imena

Kljub letom izkušenj na tem področju, se bila tudi sama med njimi. Veste, kako so Spletkarije dobile ime? Še preden so postale podjetje, je bila v načrtu Facebook stran z imenom Spletkarji (kot ustvarjalci na spletu, ne tisti, ki spletkarijo). Ime ni bilo najboljše, a ko sem jo ustvarila, sem od navdušenja hitela registrirati domeno za spletno stran. In se ZATIPKALA.

Hitro sem ugotovila, da je ime Spletkarije 100x boljše od prvotnega in nisem mogla verjeti, da se ga nisem spomnila prej. Če pogledate preteklost urejanja Facebook strani, boste videli, da je bilo ime spremenjeno še isti dan, ko je bila stran ustvarjena. Istočasno je svoj prostor na spletu dobila tudi ta spletna stran, kmalu zatem pa še profili na ostalih družbenih omrežjih. Na vseh Spletkarije najdete pod istim uporabniškim imenom – @spletkarije.

Če imate srečo, kot sem jo imela jaz, svojo napako odkrijete še preden je stran javno objavljena in jo lahko popravite. Kaj pa če stran in profile uporabljate že nekaj časa? Uporabniškega imena ni dobro kar tako spreminjati, a spremembo vedno svetujem v teh petih primerih …

#1 Na Facebooku niste ustvarili uporabniškega imena

Če se v povezavi do vaše Facebook strani prikažejo številke, pomeni, da uporabniškega imena niste ustvarili. V tem primeru je nujno, da ga ustvarite in številke spremenite v ime.

#2 Spremenili ste ime podjetja

Spremenite uporabniško ime, če se je spremenilo ime podjetja. A samo v kolikor gre za majhno spremembo in se podjetje še vedno ukvarja z isto dejavnostjo. V nasprotnem primeru ustvarite novo stran.

Pozor, Facebook ne dovoli spremembe imena ali uporabniškega imena strani brez njihove predhodne odobritve!

#3 Uporabljate različna uporabniška imena

Vsi družbeni profili so del vašega brandinga in spletne identitete vašega podjetja, zato je pomembno, da je le-to povsod predstavljeno z enakim uporabniškim imenom. Konsistenca je ključna!

Ker se za označevanje vedno uporablja uporabniško ime, je najbolj optimalno, da na vseh omrežjih uporabljate enakega in da ta ni preveč zapleten. Sicer se lahko zgodi, da bodo uporabniki želeli označiti vas, označili bodo pa vašo konkurenco. Ne bi bilo dobro, kajne?

Preverite, kako lahko izbira uporabniškega imena vpliva na vaš uspeh na spletu.

#4 Uporabniško ime ne predstavlja vašega podjetja ali znamke dovolj učinkovito

Lahko uporabniki družbenih omrežij že po vašem uporabniškem imenu sklepajo, s čim se ukvarjate?

Pogosto namreč opažam, da poslovni uporabniki v svoje uporabniško ime vključujejo besede, ki so povsem odveč. To velja predvsem za razne studie, salone in trgovine, pri katerih samo uporabniško ime ne razkriva veliko.

Če v svoje uporabniško ime vključite na primer ‘salon’ ali ‘studio’, to ne pove nič, saj lahko gre za grafični studio, lepotni studio, fotografski studio … Pomeni samo daljše uporabniško ime, ki je prej slabost kot prednost, uporabniku (in iskalnikom) pa ne daje nobenih informacij  o vaši dejavnosti.

Odkrijte več nasvetov, kako izbrati dobro uporabniško ime.

#5 Uporabniško ime je predolgo

Če je zaradi zgoraj omenjenega balasta vaše uporabniško ime predolgo za določena družbena omrežja, ga je treba skrajšati.

Dolžina uporabniškega imena je pomembna predvsem iz uporabnih razlogov. Zelo dolgih imen si uporabniki ne bodo zapomnili, z označevanjem na nekaterih omrežjih pa jemljejo tudi zelo dragoceni prostor. Na Twitterju, na primer, je prav zato dolžina uporabniškega imena omejena le na 15 znakov.

Preverite, kakšne so omejitve pri dolžini uporabniškega imena na družbenih omrežjih.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Dodaj odgovor

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Objavi komentar