Kako postaviti cilje za uspešen vsebinski marketing

Uspeh vsebinskega marketing je odvisen od jasno zastavljenih ciljev. Če cilje zastaviš napačno, ti še tako dobra vsebina ne bo pomagala!

Če se boš vsebinskega marketinga lotila pravilno, boš povečala doseg svoje blagovne znamke, izkazala svojo verodostojnost, izboljšala strokovno znanje o določenih temah, izobrazila občinstvo in še veliko več. 

A le, če se boš naučila postaviti jasno določene cilje vsebinskega marketinga. Tako se boš lahko izognila opravkom, ki tratijo tvoj čas, upočasnjujejo tvojo produktivnost in ti lahko dajejo lažen občutek, da so tvoje ideje slabe.

Da bi zagotovila uspeh, je pomembno, da še pred ustvarjanjem vsebine ustvariš osnovni koncept, ki ti bo pomagal pri razvoju in implementaciji vsebinskega marketinga. Ta zajema:

Da boš lažje določila cilj svoje vsebine, si pomagaj z odgovori na naslednja vprašanja …

Kaj je namen tvoje vsebine?

Prvi korak pri postavljanju ciljev je ugotoviti namen vsebine. Kaj želiš z njo doseči? Nekateri potencialni nameni vsebine vključujejo:

Namen vsebine je prvi korak na poti do cilja, za katerega želiš, da ga določena vsebina doseže.

Ciljna publika - komu je vsebina namenjena?

Kdo so osebe, ki sestavljajo ciljno publiko, kateri je tvoja vsebina namenjena?

Z vsako vsebino zagotovo ne ciljaš povsem enakih oseb. Ustvari profil ciljne publike in si zapiši njihove glavne karakteristike, kot so:

  • spol,
  • starost,
  • izobrazba,
  • poklic,
  • cilji,
  • vrednote,
  • hobiji …

Kje bo vsebina objavljena?

Ko definiraš cilje za vsebino, je pomembno tudi, kje bo vsebina objavljena. Pri tem moraš pozornost posvetiti namenu vsebine ter ciljni publiki.

Kje se tvoja ciljna publika zadržuje?

Na katerih družbenih omrežjih, kdaj?

Z odgovori na ta vprašanja boš lahko za svojo vsebino izbrala pravo platformo, kjer bo občinstvu najbolj privlačna in bo najbolje služila svojemu namenu.

V kakšni obliki bo vsebina?

Ko veš, kakšen je namen in kje bo vsebina objavljena, je lažje določiti prvotno obliko vsebine.

Če načrtuješ vsebino za YouTube, bo to seveda video, če pa vsebino ustvarjaš za svoj blog, je to še vedno lahko videoposnetek, ampak mu je treba obvezno dodati besedilo, pa naj bo to prepis posnetka ali dodatne vsebine, ki razširijo tisto, kar je povedano ali prikazano v videu.

Ko razmišljaš o prvotni obliki vsebine, je dobro razmisliti tudi, kako jo boš lahko pretvorila v druge oblike ali uporabila na drug način

Kje in kako boš promovirala vsebino?

Vsebino je seveda treba tudi promovirati. Najboljša vsebina na svetu ti ne bo koristila, če zanjo ne bo nihče vedel. Preden pa se odločiš, kako boš vsebino promovirala, boš potrebovala odgovore na zgornja vprašanja. 

Za promocijo boš verjetno želela uporabiti kombinirani pristop, pri katerem boš uporabila različne tehnike in platforme, a še vedno bo največ odvisno od tega, komu je vsebina namenjena in kaj želiš z njo doseči. In to lahko veš le, če si vzameš čas za zastavljanje jasnih ciljev.

Za vsebine na blogu bi glavna promocija vedno morala biti optimizacija za iskalnike (SEO), ki se jo kombinira z objavami na družbenih omrežjih in v spletnih novičkah.

SMART metoda postavljanja ciljev

Vedno, ko si moraš za karkoli postaviti cilje, ti bo v pomoč SMART metoda postavljanja ciljev. Pomaga ti namreč ustvariti cilje tako, da izpostaviš tisto, kar je res pomembno ter ustvariš načrt, kako jih doseči.

SMART je kratica, ki pomeni specifično, merljivo, dosegljivo, ustrezno in časovno omejeno.

Ko zagotoviš, da tvoji cilji pokrivajo ta področja, zagotoviš tudi, da so jasno opredeljeni in jim boš lažje sledila. To pa bo izboljšalo tudi možnosti za končni uspeh.

V veliko pomoč pri postavljanju ciljev ti je lahko delovni zvezek “Pametno postavljanje in doseganje ciljev“. 

Prenesi svoje cilje v realni čas

Če ne načrtuješ dela, ki ga moraš opraviti, da dosežeš postavljene cilje, se hitro zgodi, da dela ne opraviš.

Vse pomembne opravke in naloge, potrebne za doseganje cilja, zapiši v koledar ali planer in si daj na voljo dovolj časa, da jih opraviš do zastavljenega roka.

Pomembno je tudi, da redno spremljaš napredek in pomembne metrike, ki ti povedo, ali tvoj vsebinski marketing deluje.

Če si ustvariš jasno določene cilje in načrtuješ, kako jih boš dosegla, boš na koncu dosegla veliko boljše rezultate. Postavljanje ustreznih ciljev za vsebinski marketing bo zagotovilo, da vsebine ne ustvarjaš samo zaradi ustvarjanja vsebine. To ne deluje in te bo samo razočaralo.

Vsaka posamezna vsebina, ki jo ustvariš, mora imeti namen in ta namen moraš jasno opredeliti, preden jo sploh začnete razvijati. Ko to storiš, si veliko bližje končnemu uspehu!

Ti je bila vsebina všeč? Deli jo s prijatelji:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest