
30 idej za recikliranje vsebine
BREZPLAČNO!
Zakaj bi stare vsebine tonile v pozabo, ko pa jih lahko recikliraš, uporabiš na svež način in predstaviš novemu občinstvu?
Prenesi priročnik
Ni ti treba nenehno proizvajati novih vsebin
Brez vsebine ni prisotnosti na spletu, brez le-te pa tvoje podjetje oz. znamka praktično ne obstaja. Ker na spletu vse poteka s svetlobno hitrostjo, je tudi potreba po vsebinah ogromna.
Če nimaš ekipe, ki bi pripravljala vsebino, verjetno …
- pogosto nimaš idej, kaj objaviti
- za pripravo vsebin zmanjka časa
- hitro postaneš preobremenjena s količino dela, ki ga moraš opraviti
Dobra novica je, da ti vsebine ni treba pripravljati iz nič!
Vsebinska reciklaža pomeni uporabo obstoječe vsebine na nov način. Tako prihraniš čas, hkrati pa lahko izboljšaš doseg, obisk spletne strani in prepoznavnost blagovne znamke.

Izkoristi vsebino, ki jo že imaš!
Kaj dobiš?
V priročniku sem zbrala 30 idej, kako reciklirati ali ponovno uporabiti vsebino, ki si jo že ustvarila. Za boljšo preglednost in enostavnejšo uporabo pa so razdeljene po vsebinskih sklopih:
- Blog objave
- Video posnetki
- Objave na družbenih omrežjih
- Instagram objave
- Izjave strank
- Citati in statistike
- Druge vsebine