Recikliranje vsebine: 30 idej, kako izkoristiti obstoječo vsebino | Spletkarije

30 idej za recikliranje vsebine

BREZPLAČNO!

Zakaj bi stare vsebine tonile v pozabo, ko pa jih lahko recikliraš, uporabiš na svež način in predstaviš novemu občinstvu?

Prenesi priročnik

Ni ti treba nenehno proizvajati novih vsebin

Brez vsebine ni prisotnosti na spletu, brez le-te pa tvoje podjetje oz. znamka praktično ne obstaja. Ker na spletu vse poteka s svetlobno hitrostjo, je tudi potreba po vsebinah ogromna.

Če nimaš ekipe, ki bi pripravljala vsebino, verjetno …

Dobra novica je, da ti vsebine ni treba pripravljati iz nič!

Vsebinska reciklaža pomeni uporabo obstoječe vsebine na nov način. Tako prihraniš čas, hkrati pa lahko izboljšaš dosegobisk spletne strani in prepoznavnost blagovne znamke.

Vsebinska reciklaža: vsak video posnetek lahko uporabiš na več načinov

Kaj dobiš?

V priročniku sem zbrala 30 idej, kako reciklirati ali ponovno uporabiti vsebino, ki si jo že ustvarila. Za boljšo preglednost in enostavnejšo uporabo pa so razdeljene po vsebinskih sklopih: