Splošni pogoji veljajo od 01. 07. 2020 do preklica.

OSNOVNE DOLOČBE

Spletni strani www.spletkarije.com in tecaji.spletkarije.com sta del skupnega spletnega mesta Spletkarije (v nadaljevanju spletno mesto). Obiskovalec spletnega mesta (v nadaljevanju uporabnik) se strinja s spodaj navedenimi pogoji uporabe in poslovanja.

Spletno mesto in njen lastnik, Spletkarije, Andreja Roškar s.p. (v nadaljevanju ponudnik), si pridržujeta pravico do sprememb spodaj navedenih pogojev brez predhodnega obvestila. Spremembe o pogojih poslovanja bodo v vsakem trenutku dostopne na naši spletni strani, uporabnikov ne bomo o tem posebej obveščali. Uporabnike bomo o vseh spremembah splošnih pogojev obveščali samo preko naše spletne strani www.spletkarije.com in ne preko ostalih metod obveščanja.

V primeru spremembe določenih členov Splošnih pogojev poslovanja, bo sprememba razvidna z datumsko oznako izvedbe spremembe na dnu Splošnih pogojev, ter z oznako člena, ki je bil spremenjen. Občasno posodobimo člene o pogojih poslovanja in ko to storimo, tudi ustrezno spremenimo datum zadnje spremembe. V primeru, da nadaljujete z uporabo spletnega mesta, se smatra, da v celoti razumete in se strinjate s spremembami.

UPORABA SPLETNEGA MESTA

Uporabnik se zavezuje, da bo spletno mesto uporabljal zakonito in na običajen način. Če uporabnik spletno mesto uporablja v nasprotju s temi pogoji, mu lahko ponudnik začasno ali trajno (glede na težo kršitve) onemogoči dostop.

Z običajno uporabo spletnega mesta med uporabnikom in ponudnikom ne nastane nobena pogodba in noben pogodben odnos, razen pri oddaji spletnega naročila. Uporabnik zaradi uporabe spletnega mesta razen obveznosti, ki so navedene v teh pogojih, nima nobenih drugih obveznosti.

Ponudnik si pridržuje pravico, da dostop do spletne strani ali trgovine, določenih delov spletnega mesta ali posameznih funkcionalnosti kadarkoli omeji (npr. samo za registrirane uporabnike ali naročnike) ali veže na izpolnitev določenih pogojev.

POVEZAVE

Spletno mesto uporablja tudi zunanje povezave, torej takšne, ki vodijo na spletne strani tretjih oseb. Svetovni splet onemogoča popoln nadzor nad vsebinami, do katerih vodijo povezave s tega spletnega mesta, zato Spletkarije ne prevzemajo odgovornosti za vsebine, ki so uporabnikom dostopne preko povezav na strani, ki jih vzdržujejo tretje osebe.

Spletno mesto lahko uporablja tudi affiliate povezave. Če boste preko povezave izvedli nakup, lahko Spletkarije, Andreja Roškar s.p. v zameno za to prejme plačilo ali brezplačno uporabo izdelkov/storitev. Vedno vam bomo priporočali samo izdelke in storitve, ki smo jih preizkusili in smo z njimi zadovoljni.

TRGOVINA

Splošni pogoji poslovanja v spletni trgovini Spletkarije, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki podjetja

Spletkarije, Andreja Roškar s.p.

Davčna številka: 81923279 (nismo zavezanec za DDV)
Matična številka: 8340021000

Email: [email protected]
Telefon: 064 132 750

Spletkarije, Andreja Roškar s.p. ni zavezanec za DDV.

DOSTOP DO INFORMACIJ

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti trgovca,
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.),
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami,
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine,
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave,
  • informacije o načinu plačila,
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine,
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika,
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi.

PREDSTAVITEV IZDELKOV IN STORITEV

Slike izdelkov in storitev v spletni trgovini ali kjerkoli na spletnem mestu so simbolične in ne zagotavljajo njihovih lastnosti. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših odstopanj med opisi in dejanskimi lastnostmi izdelkov ali opravljeno storitvijo. Ponudnik ni vezan na opis proizvoda/storitve ali objavljeno ceno izdelka, če je opis ali cena posledica napake pri vnosu ali če je do napačnega opisa ali cene prišlo brez volje ponudnika.

Ponudnik bo skušal čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletnem mestu. Kljub temu pa se lastnosti izdelkov in cena spreminjajo, zato obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic naročila ali pa zamenjavo naročenega izdelka/storitve.

CENE

Cene izdelkov in storitev so izražene v evrih in ne vsebujejo DDV (nismo zavezanec). Vse cene in morebitni popusti veljajo v trenutku oddaje naročila. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Kodo za popust je treba dodati pred zaključkom naročila, sicer popusta ne moremo upoštevati!

NAČIN PLAČILA

Uporabnik lahko naročene izdelke plača na naslednje načine:

Po predračunu

Ob oddaji naročila se bodo uporabniku izpisali podatki za nakazilo. Po prejemu plačila začne veljati rok za dobavo izdelkov, ki je 1-3 delovne dni.

PayPal

Ponudnik omogoča tudi plačilo s PayPalom. Uporabnik lahko uporabi stanje na svojem PayPal računu ali plača s kreditno kartico. Takoj po plačilu bo uporabniku omogočen dostop do kupljenih elektronskih izdelkov.

Ne glede na izbran način plačila boste račun za plačane izdelke prejeli na vpisan elektronski naslov v roku 8 dni po zaključenem naročilu.

Zaradi varovanja okolja, ponudnik uporablja brezpapirno poslovanje, zato vam bomo račun za kupljene izdelke ali naročene storitve poslali samo v elektronski obliki. Če se s tem ne strinjate in želite račun prejeti v fizični obliki, nam to obvezno sporočite v opombah naročila.

POTRDITEV NAROČILA

Po oddaji naročila v spletni trgovini uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je uporabnik izbral, ter znesek dostave (če ta obstaja). Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena.

Uporabnik je dolžan takoj preveriti pravilnost podatkov in nemudoma sporočiti morebitne spremembe (npr. naslov za dostavo).

Ponudnik si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V kolikor bi uporabnik naročilo že plačal, mu ponudnik vrne celotno kupnino z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, v roku 8 dni.

Če potrditve naročila ne prejmete, nas o tem prosimo, obvestite na [email protected]

DOSTOP DO ELEKTRONSKIH IZDELKOV

Dostop do elektronskih izdelkov je mogoč v uporabniškem profilu po prejetem plačilu. Dostop do kupljenih elektronskih virov ni časovno omejen, razen če je v samem opisu izdelka navedeno drugače.

Ponudnik si pridržuje pravico, da kadarkoli časovno ali količinsko omeji ali onemogoči dostop do kupljenih elektronskih izdelkov. Pred uveljavitvijo omejitev ali prenehanja dostopa, bo ponudnik uporabnika o svoji nameri obvestil in mu dal dovolj časa, da prenese izdelek ali zaključi tečaj.

IZVEDBA STORITVE

Čas izvedbe storitev se razlikuje in je odvisen od splošne zasedenosti ponudnika. Če rok za izvedbo storitve ni naveden v opisu storitve ali bo prišlo do zamude, boste obveščeni po elektronski pošti. Če se s kasnejšo izvedbe storitve ne strinjate, ste upravičeni do odstopa od nakupa in vrnitve plačila.

100 % VAREN NAKUP

V primeru kakršne koli pritožbe zaradi izdelka ali postopka nakupa, vas prosimo, da nam svojo pritožbo pošljete na elektronski naslov [email protected] Vašo pritožbo bomo evidentirali in nanjo v najkrajšem možnem času odgovorili.

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika preko elektronske pošte [email protected] o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno z morebitnimi stroški dostave. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Potrošnik mora blago vrniti v stanju, v katerem ga je prejel, najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

– pri pogodbah, katerih predmet so blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva,

– pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo,

– pri pogodbah, katerih predmet so elektronski izdelki ali storitve (npr. spletni tečaji, predloge, priročniki, e-knjige, …).

Postopek zamenjave in vračila blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) se lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo, brez razloga vrne. Zadošča, da kupec ponudnika najkasneje v 14 dneh obvesti (na e-mail [email protected]) o odstopu od pogodbe, blago pa vrne še v nadaljnjih 14 dneh.

Blago je potrebno vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za že uporabljene artikle in za elektronske dele, ki niso več originalno zapakirani, ter za elektronske izdelke in storitve (spletni tečaji, predloge, e-knjige itd.). Blago mora biti obvezno vrnjeno v originalni embalaži. Morebitne stroške vračila krije kupec. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o vračilu blaga oz. po prejemu vrnjenega blaga.

Reklamacije

Ob prejemu poškodovanega, izdelka z napako ali napačnega izdelka ga mora kupec takoj oz. v najkrajšem možnem času reklamirati tako, da pisno obvesti ponudnika izdelka na elektronski naslov [email protected] Ponudnik je dolžen spremljati in ažurno reševati vse zahtevke, ki jih posreduje kupec.

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po dveh letih od datuma nakupa. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena z zakonom o varstvu potrošnika. Pogodbeno določilo, ki temu nasprotuje, je nično.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, bomo čimprej, vendar najpozneje v roku 8 dni ugodili vaši zahtevi. Prav tako bomo na vašo zahtevo pisno odgovorili najpozneje v 8 dneh po prejemu zahteve, če je obstoj napake na blagu sporen.

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletkarije, Andreja Roškar s.p., ki kot ponudnik izdelkov in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na naslednjem naslovu.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Ponudnik bo v okviru svojih zmožnosti skrbel za pravilnost in ažurnost objavljenih vsebin, s čimer ne izključuje možnosti za pojav morebitnih napak in nepravilnosti med objavljenimi vsebinami. Vsebine, objavljene na spletnem mestu so informativne narave in temeljijo na dosedanjih izkušnjah in pridobljenem znanju o določeni tematiki v trenutku pisanja vsebine. Ker se spletne tehnologije neprestano spreminjajo, ponudnik ne prevzema odgovornosti za brezpogojno točnost navedenih informacij ter morebitno škodo, izgubljeni dobiček in/ali nepremoženjsko škodo, ki bi jo uporabniki lahko utrpeli zaradi upoštevanja podanih nasvetov in/ali uporabe spletnega mesta ali nezmožnosti oz. motenega delovanja le-tega.

Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi zaradi uporabe spletnega mesta utegnila nastati na uporabnikovi strojni, programski ali drugi opremi. Uporabnik je dolžan sam poskrbeti za primerno zaščito (protivirusno ipd.) opreme, s pomočjo katere dostopa do spletnega mesta.

Slike izdelkov so simbolične in informativne ter so lahko drugačne od dejansko dobavljivega blaga.

PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE

Celotna vsebina spletnega mesta, ne glede na obliko, v kateri je izražena, je avtorsko pravno zaščitena. Nosilec avtorskih pravic na objavljenih vsebinah so Spletkarije, Andreja Roškar s.p. oziroma oseba, za katero je to pri posamezni vsebini izrecno navedeno.

Vse avtorske pravice so pridržane njihovim nosilcem. Objave vsebin na spletnem mestu v nobenem primeru ni mogoče razlagati kot odpoved katerikoli avtorski pravici na vsebinah spletnega mesta.

Brez izrecnega vnaprejšnjega pisnega dovoljenja ponudnika oziroma nosilca avtorskih pravic je prepovedana kakršnakoli uporaba katerekoli vsebine, objavljene na spletnem mestu, za kakršenkoli namen, razen za oseben ogled uporabnika. Prav tako je prepovedana uporaba vsebine na način, da se celotno spletno mesto vključi v drugo spletno mesto. Kršitev ima lahko za posledico kazensko in odškodninsko odgovornost.

Nakup avtorsko zaščitenih izdelkov

Nosilec moralnih avtorskih pravic do vseh elektronskih izdelkov in storitev, ki so na voljo za nakup v spletni trgovini, je Andreja Roškar.

Ponudnik z izročitvijo avtorskega dela kupcu dovoljuje izključno osebno uporabo elektronskih izdelkov in storitev. Prenos na druge osebe, reprodukcija izdelkov, storitev ali njihovih delov, distribuiranje, predelava ali javno prikazovanje niso dovoljeni.

Nazadnje posodobljeno: 30.12.2020