Mala šola email dostavljivosti
Dostavljivost e-sporočil je prvi korak do uspešnega poslovne komunikacije. Če emaili sploh ne doseže prejemnikov, je vse ostalo nepomembno.
Pravila se spreminjajo ...
Kako pomembno je za tvoj posel, da uporabniki dobijo tvoja sporočila? Na primer ponudbo za sodelovanje, potrditev naročila, podatke za nakazilo ali račun? Tudi najboljša marketing kampanja ti ne bo nič koristila, če bo pristala v spamu.
In točno to se od februarja 2024 pogosteje dogaja za vse vrste poslovnih e-sporočil, če ne slediš novim pravilom …
- Google uvaja strožja pravila za podjetja, ki pošiljajo elektronska sporočila njihovim uporabnikom
- Tudi Yahoo bo odslej imel strožjo spam politiko
- Outlook že zahteva avtentikacijo domen pošiljateljev
- Pošiljatelji promocijskih sporočil z brezplačnimi e-naslovi (npr. gmail, hotmail, outlook ipd.) so pogosteje označeni kot spam
- Če ne bomo upoštevali novih smernic, bodo naša sporočila avtomatsko označena kot spam
- Ali pa sploh ne bodo prišla do naslovnikov - bodo blokirana (kar se že dogaja)
- Če pošiljaš veliko količino sporočil, bodo zate veljala še strožja pravila
- Spremembe so začele veljati s 1. februarjem 2024, popolna skladnost z novimi pravili pa je bila potrebna do aprila 2024
Elektronska pošta je najbolj donosna oblika marketinga, a le če sporočila dejansko dosežejo tvoje stranke!
Te nova pravila spravljajo v slabo voljo?
Že prej je email marketing bil vse prej kot enostaven, povsem običajni emaili pa so pogosto pristali med neželenimi sporočili. Zdaj nam velikani, kot sta Google in Yahoo, sporočajo, da se bo to dogajalo še pogosteje, če ne bomo uredili celega kupa tehničnih zadev.
Mala šola email dostavljivosti ti je lahko v pomoč, če …
- ne veš, kaj bi sploh morala urediti,
- nimaš pojma, kaj pomenijo kratice SPF, DKIM in DMARC,
- ne veš, kje preveriti, ali so tvoja sporočila označena kot spam,
- si zmedena ob vseh tehničnih zadevah,
- želiš preprosto razlago.
Email dostavljivost na preprost način
Čeprav vsi poznamo in uporabljamo e-pošto, nam ozadje delovanja ni preveč domače. In prav te tehnične zadeve moraš vedeti, če se želiš kosati z novimi spam filtri!
Ker pa vem, da se večini kar zmegli pred očmi ob misli na tehnikalije, sem se potrudila in jih razložila na kar se da preprost način.
Tečaj email dostavljivosti ti bo pomagal:
- razumeti strokovne izraze in osnovno delovanje e-pošte,
- spoznati ozadje in delovanje spam filtrov,
- upoštevati nova Google in Yahoo pravila,
- urejati DNS podatke (tudi če ne veš, kaj so),
- izboljšati splošno dostavljivost e-sporočil,
- nadzirati dostavljivost tvojih e-sporočil.
Če ti zadeve še vedno ne bodo jasne, boš imela možnost postavljati vprašanja, na katera bom v tečaju tudi odgovarjala.
Z vsakim mailom, ki pristane v spamu, izgubljaš ČAS in DENAR!
Vsebina tečaja
- Razlaga najpogostejših izrazov
- Osnove delovanja e-pošte
- Kako je sestavljeno elektronsko sporočilo?
- Zakaj se moramo spamu izogniti?
- Kaj pravi zakonodaja?
- Kako delujejo spam filtri (čemu se moramo v sporočilih izogibati)?
- Spam filtri postajajo bolj strogi
- Kdaj začnejo veljati spremembe?
- Hiter pregled novih smernic
- Kako bodo spremembe vplivale na vaše podjetje?
- Kaj je avtentikacija?
- Kako avtenticiramo domeno?
- Dodajanje/spreminjanje DNS zapisov
- Avtentikacija na primeru (MailerLite in Mailchimp)
- Zakaj uporabljati lastno domeno?
- Kje in kako kupiti domeno?
- Kako izbrati pravo gostovanje?
- Pošiljanje promocijskih sporočil preko lastne domene
- Kako ohraniti kvaliteto seznama za pošiljanje promocijskih sporočil
- Obseg in frekvenca pošiljanja promocijskih sporočil (Googlova priporočila)
- Orodja za preverjanje stanja
Mala šola dostavljivosti e-pošte
- Neomejen dostop do tečaja
- Posodobitve vsebine
- Možnost postavljanja vprašanj
Pogosta vprašanja
Tečaj je namenjen vsem podjetnicam, ki pošiljajo elektronsko pošto, še posebej promocijska sporočila. Če želiš bolje razumeti, zakaj določeno sporočilo pristane v spamu (tudi če to ni) in kako to zmanjšati ter kako upoštevati nova pravila, ti bo tečaj v veliko pomoč.
Če poznaš tehnologijo in delovanje elektronske pošte, nova pravila ter obstoječe dobre prakse pošiljanja promocijskih e-sporočil, bo zate tečaj verjetno preveč enostaven.
Potrebuješ napravo z brskalnikom in dostopom do interneta.
Ker je v ospredju novih pravil dostavljivosti tudi avtentikacija domene, je dobro, da si lastnica svoje domene (oz. paketa gostovanja) in imaš dostop do nadzorne plošče, kjer se ureja DNS podatke.
V tečaju ti sicer razložim, kje se te podatke najpogosteje ureja, a žal ne morem zagotoviti, da sem vključila prav vse primere.
Absolutno!
Avtentikacija domene je sicer zelo pomemben faktor email dostavljivosti, a še zdaleč ni edini. V tečaju ti razložim tudi, kako duge malenkosti vplivajo na to, ali bodo tvoji maili pristali v spamu in kako to možnost zmanjšaš.
Je pa vseeno dobro, da imaš nekoga, ki ima dostop do DNS-ja in bo zate uredil avtentikacijo (ker je to trenutno najbolj pomemben del novih zahtev) in ostale zadeve, ki se tam urejajo.
Seveda ne. Tega ti ne more garantirati nihče (niti Google!), ker na to vpliva preveč različnih dejavnikov.
Poleg tega o spamu odločajo tudi uporabniki. Tudi če narediš vse prav, te uporabniki lahko prijavijo. Zato se v tečaju posvečam tudi temu, kako to možnost čim bolj zmanjšati.
Z nakupom prejmeš neomejen dostop do spletnega tečaja Mala šola email dostavljivosti in možnost postavljanja vprašanj.
Dostop do tečaja je omogočen, ko je naročilo zaključeno.
Do vseh kupljenih tečaj lahko dostopate na povezavi:
Za dostop potrebuješ napravo (računalnik, tablico, pametni telefon) z brskalnikom in internetno povezavo.
Do tečaja dostopaš z uporabniškim imenom in geslom. Če si nakup opravila kot gost, ti bo uporabniško ime dodeljeno med procesiranjem naročila.
Če imaš težave z dostopom, prosim, piši na in**@sp*********.com .
Dostop do tečaja je dovoljen izključno osebi, ki ga je kupila. Dostopa do tečaja in pripadajoče vsebine ni dovoljeno deliti, prodajati, prepošiljati ali uporabljati v komercialne namene.
Tečaj je v pisni obliki in je razdeljen na več krajših lekcij, podobnih blog objavam.
Branje posamezne lekcije ti ne bo vzelo več kot nekaj minut.