Kaj je vsebinski marketing in kako ga uporabljati?

Če vsebinskega marketinga za večjo prepoznavnost svoje znamke ali podjetja še ne uporabljaš, zamujaš neverjetno priložnost!

Vsebinski marketing je ena najpomembnejših oblik trženja, ki obstaja. A vsebinski marketing ni nov, saj obstaja, odkar obstaja trženje. To pa obstaja vse odkar so ljudje prodajali, da so lahko živeli.

Z internetom, družbenimi omrežji in številnimi priročnimi aplikacijami je vsebinski marketing postal samo še bolj dostopen. Kot uporabniki smo z njim obkroženi skoraj na vsakem koraku.

V osnovi pa je vsebinski marketing preprosto ustvarjanje in deljenje koristnih, relevantnih in privlačnih vsebin svojemu zelo specifičnemu občinstvu z namenom prepričati uporabnike, da se odzovejo našemu klicu k akciji (call to action).

Zakaj uporabljati vsebinski marketing?

S vsebinskim marketingom lahko pritegnemo pozornost ciljnega občinstva, zgradimo bazo strank, spodbudimo bralce, sledilce in stranke, da postanejo zagovorniki naše blagovne znamke in še veliko več. Ko gre za marketing, lahko skoraj vse, kar želimo doseči, dosežemo s vsebinskim marketingom.

Obstaja več vrst učinkovitega vsebinskega trženja, ki jih lahko vključiš v svojo strategijo. Zelo verjetno je, da nekaj od opisanih dejavnosti že počneš, a se nisi zavedala, da je to vsebinski marketing (ali vsaj del njega).

A samo ustvarjanje in objavljanje vsebine še ni vsebinski marketing! Za uspešno uporabo vsebinskega marketinga je namreč izjemno pomembno postaviti cilje, razumeti svoje občinstvo in svoje izdelke ter rezultate redno analizirati in prilagajati strategijo.

Vrste vsebinskega marketinga

Nekatere vrste vsebinskega marketinga vključujejo:

Bloganje

Tvoja spletna stran potrebuje blog, kamor lahko redno dodajaš posodobljene informacije in privlačne vsebine. Pravzaprav bi morala večina tvojih vsebin izvirati iz spletne strani/bloga in se od tam deliti na druge platforme, ker je bistvo pritegniti ljudi na tvojo spletno stran in pristajalne strani.

Avtomatska sporočila po elektronski pošti

To so sporočila, ki jih pošiljaš naročnikom na t.i. “mailing listi”. Gre za avtomatizirana sporočila, v katerih jim predstaviš izdelke, ki jih niso kupili, jim pomagaš uporabljati izdelke, ki so jih kupili, itd. Ko se ga uporablja pravilno, lahko email marketing izdatno izboljša zadovoljstvo strank in poveča prodajo.

Videoposnetki in spletni seminarji

Ljudje imajo radi video in če je v živo ali se vsaj zdi kot da je v živo, še toliko bolje. Izjemna stvar pri ustvarjanju videoposnetkov in spletnih seminarjev je, da jih lahko preprosto spremeniš v druge formate. Poleg tega pomagajo razložiti težje koncepte na bolj razumljiv način.

Študije primerov in intervjuji

To je odličen način za pripravo prepričljive vsebine. Študije primerov kažejo, da je tvoja teorija uresničljiva tudi v praksi in ti dajejo kredibilnost. Intervjuji prikazujejo resnične scenarije, ki pomagajo ljudem, da se postavijo na mesto osebe, ki ji s svojim znanjem pomagaš.

E-knjige in poročila

Ko želiš podati več informacij, je uporaba daljših vsebin zelo koristna. E-knjige in e-poročila so lahko sestavljene iz številnih vrst informacij, ki uporabnike na določenem področju dodatno izobražujejo.

Kontrolni seznami in triki

Kadar koli želiš svojemu občinstvu ponuditi koristno vsebino, so to vedno odlični dodatki, s katerimi lahko nekoga prepričaš, da se prijavi na tvoje novičke. Lahko jih tudi uporabiš kot bonus gradivo po nakupu določenega izdelka in dodatno razveseliš svoje stranke.

Objave na družbenih omrežjih

Objave na družbenih medijih bi v večini morale biti del tistega, kar si ustvarila za svoj blog ali spletno stran, vključno z drugimi vrstami vsebin. O uporabi vsebin na družbenih omrežjih za prepričevanje občinstva sploh ni treba razmišljati, saj se tam druži vaše občinstvo. Bi pa po mojih izkušnjah podjetnice morale vložiti nekoliko več truda v to, kakšno vsebino delijo in kakšen je njen namen.

Infografike, GIF-i, memi in slike

Vsaka grafika je v pomoč, ko želiš povedati svojo zgodbo in razložiti različne koncepte. Infografika pa pomaga razložiti tudi objave, osredotočene na večje količine podatkov, kot so e-knjige in e-poročila.

 

Brez učinkovite uporabe vsebinskega marketinga resnično zamujaš neverjetno priložnost za prepoznavnost svoje znamke!

Ti je bila vsebina všeč? Deli jo s prijatelji:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest